Divatantropológia podcast – Örök klasszikusok. Idén 37 éves az Art’z Modell
Egy divatmárka kommunikációjában a művészi kifejezésmód és a vásárlói igények, az esztétikum és a praktikum összehangolásával párhuzamosan egyszerre kell megfelelni az állandóságnak és az egyre gyorsabban alakuló dinamikának. Az előbbi a márka arculatának, stílusjegyeinek fenntartását, aktualizálását jelenti, míg az utóbbi a változó divattrendeknek és a korszerűségnek történő megfelelést. Mit is jelent ez az Art’z Modell esetében? Az év elején nyílt, bő 30 évet átfogó divatfotó-kiállítás kapcsán Sz. Mohácsik Tündét és Bóta Brigittát kérdeztük az egyik legismertebb és -időtállóbb magyar márka ars poetikájáról és történetéről.
Meghallgatható és letölthető a Hangtárunkból:
Meghallgatható a Spotifyon: