Kihalni veszélyes- Venni vagy nem venni? – Fogyasztói társadalom, reklámok bűvölete és vásárlói tudatosság

Idei első adásunkban a fogyasztás néhány aspektusáról beszélgetünk meghívott vendégeinkkel, Buvár Ágnessel és Szász Nórával.

Buvár Ágnes az ELTE Pedagógia és Pszichológia Karán az Ember-Környezet Tranzakció Intézet adjunktusa. Mester diplomáit pszichológiából és alkalmazott marketingből szerezte, majd egy pár éves vállalati kitérő után doktori képzését a Corvinus Egyetem Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskolájában végezte. Disszertációjának témája a meggyőzési tudatosság és annak hatása a különböző internetes reklámok értékelésére. Kutatási témái a fenntartható üzenetek kommunikációja a közösségi médiában, a zöld marketing és a meggyőzési tudatosság köré összpontosulnak.

Szász Nóra a Tudatos Vásárlók Egyesületének kommunikációs munkatársa. Nóra a Corvinus Egyetemen végezte el a Kommunikáció és Média szakot, emellett az ELTÉ-n jogász diplomát is szerzett. A Tudatos Vásárlók Egyesülete mellett szabadúszó újságíróként dolgozik, valamint a Sustainably Hedonist instablog szerzője.

Többek között a következő kérdéseket tárgyaljuk ki: Hogyan hatnak ránk a reklámok? Hogy lehetünk tudatos vásárlók? Zöld fogyasztás vagy kevesebb fogyasztás? Érdemes-e sokat vekengeni egy fogkefe kiválasztásán? És egyáltalán: miért fontos, hogy hogyan, miből, mennyit fogyasztunk?

Hol találtok meg minket?

Facebook: https://www.facebook.com/kihalniveszelyes.podcast
Spotify: https://open.spotify.com/show/0WAwVs8mEpG2wpjDvCt3ZK?si=e7cc3a15e6134795&nd=1
RSS: https://anchor.fm/s/ce466710/podcast/rss
Instagram: https://instagram.com/kihalniveszelyes
E-mail: kihalniveszelyes.podcast@gmail.com

Letölthető és meghallgatható az EPER Hangtárából:

Meghallgatható a Spotify-on:

About Post Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.