Médialógusok #14: Színház és Irodalom (1. rész) – a Katona József Színház sajtóreferense, Kazimir Annamari, és marketing vezetője, Horváth Máté
Milyen felvételi körei vannak egy színházi állásinterjúnak? Mit csinál egy színházi sajtóreferens és marketinges? Outsiderként, hogyan kezdhetünk el dolgozni a színház bensőséges közegében? Milyen e-mail címre írjunk, ha a Katona József Színházban szeretnénk gyakornokok lenni?
A Színház és Irodalom dupla epizód első részében a Katona József Színház sajtóreferensével, Kazimir Annamarival, és marketing vezetőjével, Horváth Mátéval, készítünk közösen interjút. Elmesélik, hogyan keveredtek az újságírástól és az építészettől a színház világába. Mégis milyen kommunikációs, média szakemberekre van szükség a színházban? Megtudhatjátok, hány órakor kezdődik a munkanap, mennyire lehet home officeban dolgozni vagy épp miért hasznos, ha van videó készítésben tapasztalat. Szó lesz arról, hogy aki nincs benne annak mennyire nehéz megérteni azt, hogy a színháznak lelke van, és hogy emiatt miért fontos, hogy a színészeket a megfelelő pillanatban keressék meg, hogy rávegyék őket interjúra, fotózásra. Hogyan lehet marketing arculatot építeni járványhelyzetben? Mit csinál egy PR-os a színházban? Hogyan vehetnek fel outsiderként a több fordulós állásinterjún? Vagy éppen miért elég felhasználói szintű kommunikációs ismeret, hogy jelentkezhess a színházba? – mind kiderül. De az is, hogy milyen e-mail címre írhattok, ha a Katona József Színházban szeretnétek gyakornokok lenni.
Meghallgatható a Spotify-on:
Hangtárunkból is meghallgatható és letölthető:
Instagram: https://www.instagram.com/medialogusokpod/
Készítette: Mező Lilla Dóra