Médialógusok #13: Film – Haraszin Éva a Magyar Filmlabor utómunka koordinátora és Májer Zsolt az Open Casting produkciós igazgatója
Hogyan helyezkedhetünk el médiásként a filmiparban? Mi a különbség egy forgatás alatt dolgozó koordinátor és egy utómunka koordinátor munkája között? Mennyivel stabilabb a film utómunkában dolgozni, mint a forgatáson? Mi az a statiszta munka? Hogyan dolgozhatunk egy Casting cégnek?
A Médialógusok 13. epizódjában a filmiparban fogják az interjúalanyaim bemutatni a különböző kommunikációs elhelyezkedési lehetőségeket. Első vendégem Haraszin Éva a Magyar Filmlabor projekt managere és utómunka koordinátora. Mennyire stabil ez a munka? Milyen korán kell kelni és hányszor kell akár hétvégén is bent maradni? Kiket kell megkeresnünk, ismernünk, ha a filmekkel akarunk foglalkozni? Szóba kerül az is, mik azok a munkák a Magyar Filmlabornál, amiket egyetemen nem tudnak megtanítani, vagy hogy miért muszáj lentről kezdve felmászni a ranglétrán. De az utómunkán kívül bemutat pár kommunikációs, médiás munka lehetőséget a forgatásokon is.
Ezután elhagyom a Stúdiót és az Open Casting székházában találkozom Májer Zsolttal az Open Casting produkciós igazgatójával és casting director-ával. Egy mini-interjú keretében bemutatja a statiszta munkát és hogyan lehet arra jelentkezni. Beszélünk arról, hogy milyen kommunikációs szakemberekre van szüksége az Open Castingnak és mire számítsunk egy ilyen projekt alapú munkánál a jelentkezéskor.
Instagram: https://www.instagram.com/medialogusokpod/
Meghallgatható a Spotify-on:
Hangtárunkból is meghallgatható és letölthető:
Készítette: Mező Lilla Dóra