Médialógusok #12: PR és Marketing (2. rész) – Magyar-Tumpek Anita az ELTE Kommunikációs, Marketing és Rekrutációs Igazgatóságánál marketing osztályvezető 4.67/5 (3)

Egy marketinges szerint mi a különbség a PR és a Marketing között? Miért érdemes a marketing szakmát választanunk? Miben más, ha egy marketingügynökségnek dolgozunk vagy ha egy olyan közintézménynek például mint az ELTE? Hogyan lehetünk az ELTE-nél marketing gyakornokok?

A PR és Marketing dupla epizódunk folytatásában Magyar-Tumpek Anita marketing osztályvezetővel interjúzok. Vajon csak a reklámozásról szól a marketing? Vagy hogyan kell egy hatékony reklámot készíteni?  Elmondja, miért szürke zóna a social média a PR és a marketing között. Beszélünk az érzelemre hatás fontosságáról, amire példaként az epizód alatt Anita megpróbál nekem egy ELTE-s füzetet eladni. Megjelenik, hogyan kell kezelnünk olyan krízis helyzeteket, mint amikor a kampányunk üzenete félre megy.  De azt is megtudhatjuk, ha marketingben szeretnénk gyakorlatot szerezni, milyen e-mail címre kell írnunk, hogy megkapja a jelentkezésünk.

Instagram: https://www.instagram.com/medialogusokpod/

Meghallgatható a Spotify-on:

Hangtárunkból is meghallgatható és letölthető:

Készítette: Mező Lilla Dóra

About Post Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.