Médialógusok #12: PR és Marketing (2. rész) – Magyar-Tumpek Anita az ELTE Kommunikációs, Marketing és Rekrutációs Igazgatóságánál marketing osztályvezető
Egy marketinges szerint mi a különbség a PR és a Marketing között? Miért érdemes a marketing szakmát választanunk? Miben más, ha egy marketingügynökségnek dolgozunk vagy ha egy olyan közintézménynek például mint az ELTE? Hogyan lehetünk az ELTE-nél marketing gyakornokok?
A PR és Marketing dupla epizódunk folytatásában Magyar-Tumpek Anita marketing osztályvezetővel interjúzok. Vajon csak a reklámozásról szól a marketing? Vagy hogyan kell egy hatékony reklámot készíteni? Elmondja, miért szürke zóna a social média a PR és a marketing között. Beszélünk az érzelemre hatás fontosságáról, amire példaként az epizód alatt Anita megpróbál nekem egy ELTE-s füzetet eladni. Megjelenik, hogyan kell kezelnünk olyan krízis helyzeteket, mint amikor a kampányunk üzenete félre megy. De azt is megtudhatjuk, ha marketingben szeretnénk gyakorlatot szerezni, milyen e-mail címre kell írnunk, hogy megkapja a jelentkezésünk.
Instagram: https://www.instagram.com/medialogusokpod/
Meghallgatható a Spotify-on:
Hangtárunkból is meghallgatható és letölthető:
Készítette: Mező Lilla Dóra