Médialógusok #9: Rendezvényszervezés – Csifári Máté a WIM Group egyik alapítója 5/5 (4)

Hány ember dolgozik egy rendezvényen? Hogyan kezdhetünk el dolgozni a WIM Groupnál és mekkora fizetésre számíthatunk? Kell – e előképzettség valamint, hogyan tanítják be a cégnél a munkatársakat? Mitől lesz jó egy rendezvény ötlete? Mi a különbség a stratégiai tervezés és a kreatív tervezés között?

A Médialógusok 9. epizódjában Csifári Máté a WIM Group egyik alapítója mutatja be, hogyan kell rendezvényeket szervezni. Hogyan alapították meg a WIM Groupot? Milyen előadókkal dolgoznak? Hogyan keresnek helyszíneket? – mind szóba kerül.  A honlapjukon is megtalálható ábra segítségével részletesen is végig vesszük a rendezvények létrehozásának különböző lépcsőfokait, és hogy melyik lépcsőfokon hol van szükség médiásokra. Beszélünk arról, hogy miért érdemes szerinte Magyarországon elkezdenünk a karrierünk építését, akkor is ha külföldön képzeljük el a jövőnket.

Elhelyezkedés szempontjából Máté nem hisz az ingyen munkában, így elmondja mi alapján határozzák meg a fizetést kezdettől fogva. A WIM Groupnál “embereknek keresünk munkát, nem munkára keresünk embert” – ha kipróbálnátok magatokat a cégnél az epizódból megtudhatjátok, milyen mail címen kell bejelentkeznetek. Ahogy azt is elmondja milyen embereket keresnek és hogyan tanítják be a leendő munkatársakat.

Instagram: https://www.instagram.com/medialogusokpod/

Meghallgatható a Spotify-on:

Hangtárunkból is meghallgatható és letölthető:

Készítette: Mező Lilla Dóra

About Post Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.