
Médialógusok #9: Rendezvényszervezés – Csifári Máté a WIM Group egyik alapítója
Hány ember dolgozik egy rendezvényen? Hogyan kezdhetünk el dolgozni a WIM Groupnál és mekkora fizetésre számíthatunk? Kell – e előképzettség valamint, hogyan tanítják be a cégnél a munkatársakat? Mitől lesz jó egy rendezvény ötlete? Mi a különbség a stratégiai tervezés és a kreatív tervezés között?
A Médialógusok 9. epizódjában Csifári Máté a WIM Group egyik alapítója mutatja be, hogyan kell rendezvényeket szervezni. Hogyan alapították meg a WIM Groupot? Milyen előadókkal dolgoznak? Hogyan keresnek helyszíneket? – mind szóba kerül. A honlapjukon is megtalálható ábra segítségével részletesen is végig vesszük a rendezvények létrehozásának különböző lépcsőfokait, és hogy melyik lépcsőfokon hol van szükség médiásokra. Beszélünk arról, hogy miért érdemes szerinte Magyarországon elkezdenünk a karrierünk építését, akkor is ha külföldön képzeljük el a jövőnket.
Elhelyezkedés szempontjából Máté nem hisz az ingyen munkában, így elmondja mi alapján határozzák meg a fizetést kezdettől fogva. A WIM Groupnál “embereknek keresünk munkát, nem munkára keresünk embert” – ha kipróbálnátok magatokat a cégnél az epizódból megtudhatjátok, milyen mail címen kell bejelentkeznetek. Ahogy azt is elmondja milyen embereket keresnek és hogyan tanítják be a leendő munkatársakat.
Instagram: https://www.instagram.com/medialogusokpod/
Meghallgatható a Spotify-on:
Hangtárunkból is meghallgatható és letölthető:
Készítette: Mező Lilla Dóra