Politikai pártok a közösségi médiában. Hogyan működnek a mikrotargetált reklámok, és mi lehet a szerepük a jövőben? – Bene Márton társadalomkutató
Milyen módon használják a közösségi médiás felületeket, többek között a Facebookot a politikai kampányok során a pártok? Mik azok a mikrotargetált hirdetések, mennyire hatékonyak, és milyen módszerekkel lehet hatásukat jelenleg megvizsgálni? Mi lehet a politikai hirdetések jövője a közösségi médiás felületeken? Ebben az epizódban ezt járjuk körül.
Vendég: Bene Márton társadalomkutató, az ELKH Társadalomtudomány Kutatóközpontjának tudományos főmunkatársa, az ELTE ÁJK Politikatudományi Intézetének oktatója
Műsorvezető: Bayer Judit, a Budapesti Gazdasági Egyetem Kommunikáció tanszékének docense, a Münsteri Egyetem vendégkutatója
Hangtárunkból meghallgatható és letölthető:
Spotify-on meghallgatható: