Politikai pártok a közösségi médiában. Hogyan működnek a mikrotargetált reklámok, és mi lehet a szerepük a jövőben? – Bene Márton társadalomkutató 5/5 (1)

Milyen módon használják a közösségi médiás felületeket, többek között a Facebookot a politikai kampányok során a pártok? Mik azok a mikrotargetált hirdetések, mennyire hatékonyak, és milyen módszerekkel lehet hatásukat jelenleg megvizsgálni? Mi lehet a politikai hirdetések jövője a közösségi médiás felületeken? Ebben az epizódban ezt járjuk körül.

Vendég: Bene Márton társadalomkutató, az ELKH Társadalomtudomány Kutatóközpontjának tudományos főmunkatársa, az ELTE ÁJK Politikatudományi Intézetének oktatója

Műsorvezető: Bayer Judit, a Budapesti Gazdasági Egyetem Kommunikáció tanszékének docense, a Münsteri Egyetem vendégkutatója

Hangtárunkból meghallgatható és letölthető:

Spotify-on meghallgatható:

About Post Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.