Médialógusok #8: Zene (2. rész) – Bicsérdi-Fülöp Eszter a Universal Music Hungary product managere
Miben különbözik egy klasszikus marketinges munkától egy zene kiadói munka? Az egyetemi előképzettségen kívül milyen képzés elvégzésére van szükséged, ha a zene iparban akarsz elhelyezkedni? Mekkora az átjárás a különböző munkakörök között egy kiadón belül? Miért a végzős hallgatóknak ajánlott inkább a Universal Music Hungary gyakornoki programja?
A zenei dupla epizódunk folytatásában Bicsérdi-Fülöp Eszter a Universal Music Hungary product managere mutatja be milyen is egy kommunikációs, média szakember munkája a zene iparban és a Universal Music Hungarynél. Kit kell megkeresnünk, ha a zene iparban akarunk elkezdeni dolgozni, vajon a kiadót vagy az előadót magát? Hogyan lehet elérni, hogy zene ipari sajtósnak ajánljanak? Szó esik a product manager, brand együttműködések, turné menedzseri munkákról és az azok közötti átjárásról. Beszélünk arról mennyire irodai a munkája és mennyiben más a fesztivál szezonban dolgozni. Van-e különbség abban, ha kis vagy nagy zene kiadónál helyezkedünk el Magyarországon?
Hogyan kezdhetünk el dolgozni a Universal Music Hungarynél és milyen gyakornoki programjuk van? Elmondja mi a gyakornok munkája, mekkora a verseny a gyakornoki pozícióért, hány embert választanak ki és milyen hosszú időre gyakornoknak. De arra is felhívja a figyelmet, hogy miért csak azoknak az egyetemistáknak ajánlják ezt a gyakornoki lehetőséget, akiknek kevés órája, vagy csak szakmai gyakorlata van hátra.
A Médialógusok következő epizódjában a WIM Group egyik alapítója fogja bemutatni a rendezvényszervezést, és hogy hogyan dolgoznak együtt különböző zenei márkákkal.
Instagram: https://www.instagram.com/medialogusokpod/
Meghallgatható a Spotify-on:
Hangtárunkból is meghallgatható és letölthető:
Készítette: Mező Lilla Dóra