Médialógusok #7: Zene (1. rész) – Morcz Fruzsina könnyűzenei szervező, zeneipari oktató, a Zeneipari Hivatal egyik alapítója
Miért van szükség média, kommunikációs szakemberre a zeneiparban? Mit csinál egy menedzser egy koncertszervező vagy egy promóter? Hány év után számítasz ”hosszútávfutónak” a zeneiparban és kikre utalnak ezzel a kifejezéssel? Milyen titkokat osztanak meg egymással a szakmabeliek?
A zene ipar bevezető epizódjában Morcz Fruzsina – könnyűzenei szervező, zeneipari oktató, egyetemi és főiskolai zeneipari kurzusvezető, a Zeneipari Hivatal egyik alapítója – add bepillantást e kreatív iparág médiás oldalába. Bemutatja a projekt menedzser, a koncertszervező és a promóter munkáját. Beszélünk arról, hogy a Showcase Fesztiválokon, miért van szükség média szakemberekre. De az is szóba kerül, hogy a médián kívül miért van szükség pszichológusokra. Szakmai titkok, javaslatok, szükséges előképzettségek – mind szóba kerül. Valamint azt is elméséli, hogy milyen hatással volt a járványhelyzet a zene iparra.
Ha ezután az epizód után kipróbálnád magad a zene iparban, hallgasd meg pénteken a dupla epizódunk folytatását, amiben a Universal Music Hungary gyakornoki programját is bemutatjuk!
Instagram: https://www.instagram.com/medialogusokpod/
Meghallgatható a Spotify-on:
Hangtárunkból is meghallgatható és letölthető:
Készítette: Mező Lilla Dóra